حس می کنم وقتی فرند های آدم یه عکس قشنگ میذارن آدم باید لایک کنه حتمن و حتمن حتمن هم بنویسه زیرش که: واییییی عزززززیززززم !!!!!مثل همیشه عااااااالیییییییییی! :*** ۳>۳>
یا بالاتر.وقتی یکیشون نوشته بود که تو ریلیشن شیپه،آدم باید لایک کنه و حتمن هم بنویسه وای عزیزم مبارکه!!!!
که چی؟ که مبادا بگن حسوده.یا شایدم چون حسودن انقد غلیظ و با اغراق قربون صدقه طرف میرن.
به هر حال من لایک نمی کنم تا هر چی دلشون میخاد فکر کنن.به نظر من فیسبوک بهترین جاس برا اینکه آدم خودش باشه.وقتی خوشم نمی آد نمی آد دیگه! آخه اینکه طرف با یکی چیک تو چیک شده خوش بحال خودش شده.گردشاشو اون میره.تاپاسی از نیمه شب قربون صدقه اون میرن.من از کجاش باید خوشم بیاد؟مرا چه حاصل؟؟!
پس میبینیم که حسود هم هستم!
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 19:13 توسط
|