بله من هم اوشین میبینم!
اوشین ام المصیبت* ایه که همه شرح بدبختیاشو دوس دارن.یکی دوروز روز خوش دید که اونم یه پری ویو بود صرفا.شمایل شوهر بی غیرت کون گشاد و بی عرضه ی خوش قیافش عجیب برام آشناس!
اوشین وقتای نادری که میخنده خیلی ناااز میشه.اینا همش از بدبختیه.که خنده ی آدم هم قشنگتره.نه که نخندیده زیاد.همچین یه چیز جدیدیه.نابه.
* : ام المصیبت همونطور که از اسمش معلومه اصطلاح اختراعی مامانمه.به هر شخصیت مونث بدبخت و البته پرطرفداری هم اطلاق میشه.اما خب اولین بار برای ستایش سریال ستایش به کار برده شد.
:) قربون مامانم برم ینی!
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 17:45 توسط
|