برند جدید کابوسم

دوبار هم دیشب دیدمش.

اینکه یه امتحان یه واحدی یا دو واحدی چرت داشتم و تاریخش رو قاطی کرده بودم و دیرزو بوده مثلا ولی من نرفتم بدم و حالا چی میشه ؟ و گریه ها ی بلند بلند