برند جدید کابوسم
دوبار هم دیشب دیدمش.
اینکه یه امتحان یه واحدی یا دو واحدی چرت داشتم و تاریخش رو قاطی کرده بودم و دیرزو بوده مثلا ولی من نرفتم بدم و حالا چی میشه ؟ و گریه ها ی بلند بلند
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 11:18 توسط
|